WarHammer 40 000: Bastion Wyklętych - Rekrutacja

1. Cel gry
W grze są 2 frakcje - Kosmiczne Wilki oraz Marines Chaosu. Zadaniem graczy jest wyeliminowanie frakcji przeciwnej.

2. Klasy:

-Wilczy Kapłan - Jest w stanie prześwietlić wybraną osobę

-Kapłan Maszyny - Jest w stanie wskrzesić osobę, która umarła dzień wcześniej. Po użyciu następuje wyczerpanie i następnego dnia nie jest w stanie głosować (głos może oddać, ale nie zostanie on zaliczony do ogólnej puli).

-Wilczy Zwiadowca - Zabija wskazaną osobę

-Szary Łowca - Broni wybraną osobę przed Marines Chaos'u.

-Sługa Khorne'a - Zabija wybranego gracza.

-Sługa Tzeentch'a - Anuluje wszystkie umiejętności i głosowania.

-Sługa Nurgle'a - Przejmuje umiejętność zabitego gracza i otrzymuje możliwość użycia jej jeden raz.

Reszta graczy to Krwawe Szpony.

3. Zasady i elementy gry
Głosowania odbywają się w temacie z grą. Głosowania spaczonych odbywają się na wspólnej rozmowie stworzonej przez MG. Zabrania się jakiekolwiek innej formy komunikacji między spaczonymi.

Głosy można oddawać do 21.45. Głosujemy poprzez napisanie "Głosuję na XYZ", gdzie XYZ to gracz. Przez pierwszy dzień (tj. 24h po rozpoczęciu gry) nie ma głosowania. Umiejętności zostają aktywowane po pierwszym głosowaniu (tj. trzeciego dnia).

Klasy ludzkie mogą używać umiejętności co 3 dni. Klasy spaczone mogą użyć umiejętności raz.

Chaos wie o sobie, jednak nie zna klas współbratymców. Zabrania się pisania o używanej umiejętności czy swojej klasie w rozmowie.

4. Warunki zwycięstwa
Zwycięstwo następuje w momencie zabicia wszystkich przeciwników.

Lista graczy:

1. Qintaro

2. Xasarm

3. Quithar

4. Elitar

5. DeimonD

6. Malekith

7. CoTyGadasz

8. Nostradamos

9. Blaumro

10. Byczsek

11. Niewiara

12. MacerVarren

13. Abraxus

14. Eddard

Trochę nie pasujące do uniwersum ale "Masz mój miecz"

Chętny. Powiedzcie mi, co muszę przeczytać, najlepiej krótkiego, by jakieś RP udawać. Nie znam uniwersum Warhammera :(

Jesteś twardy i wierny. To w sumie wszystko.

Ubolewam strasznie, że nie przyjdzie mi grać sługusem mego ulubionego bóstwa chaosu - Slaanesh'em. Chciałbym wziąć udział, od razu zaklepuję sługusa Tzeencha. Jak dobrze rozumiem, jego umiejętność anuluje umiejętności i głosowania strony przeciwnej?

Jesteś twardy i wierny. To w sumie wszystko.

I rozwalasz kosmitów i heretyków w imieniu wszechpotężnego Imperatora.

Ale czemu Kosmiczne Wilki?

I rozwalasz kosmitów i heretyków w imieniu wszechpotężnego Imperatora. Ale czemu Kosmiczne Wilki?

Właściwie to równasz z ziemią dosłownie wszystko co nie ma nic wspólnego z Imperatorem! :D

Bo ich lubię. Jak nie pasuje, to się nie zapisuj.

Quithar, klasy zostaną wylosowane. Keep calm.

Qintaro, co Ci nie pasuje? Wilczy trochę naciągany, ale lore wygląda legitymacyjnie w tym względzie.

Zagram ;)

NIe lubię gier forumowych, więc nie zagram, ale uniwersum wybrałeś świetne :D, wystarczyło mi zagrać w jednego warhammera aby poczuć ten klimat.

Do trzech razy sztuka, może coś wygram.

Chętnie zagram B|. For the Russ! For the Allfather!

Mój oręż gotów do walki.

W imię Imperatora ! :D

Zapisuję się bo akurat lubię space wolves :D

Umiejętność Nugle'a dałbym prędzej pod Tzeentcha. Im in.

Oczywiście, zapisz :)

Nurgle jest od śmierci i rozkładu, więc przejmowanie zmarłych pasuje.

Tzeentch jest od magii i szybkich, przemyślanych zmian (Changer of the Ways), więc tym bardziej pasuje.

Listę graczy zaktualizuję jak tylko dorwę się do kompa, bo edytowanie na telefonie jest do bani.

Piszę się :)

Blue Scribes śmigają po całym wszechświecie spisując każde zaklęcie dla Tzeentcha, eięc przemowanie jakiejś umiejętności mi pasuje. Z nurglem jakoś to się nie pokrywa, przynajmniej mi ;p Spaczonych bym zmienił na Heretyków. Pasuje opcja, że mamy zakon SPace Wolves i muszą wyszukać heretyków w swoich szeregach. Takie sugestie tylko, kosmetyczne.

Masz mój bolter.