1. Cel gry
W grze są 2 frakcje - Kosmiczne Wilki oraz Marines Chaosu. Zadaniem graczy jest wyeliminowanie frakcji przeciwnej.
2. Klasy:
-Wilczy Kapłan - Jest w stanie prześwietlić wybraną osobę
-Kapłan Maszyny - Jest w stanie wskrzesić osobę, która umarła dzień wcześniej. Po użyciu następuje wyczerpanie i następnego dnia nie jest w stanie głosować (głos może oddać, ale nie zostanie on zaliczony do ogólnej puli).
-Wilczy Zwiadowca - Zabija wskazaną osobę
-Szary Łowca - Broni wybraną osobę przed Marines Chaos'u.
-Sługa Khorne'a - Zabija wybranego gracza.
-Sługa Tzeentch'a - Anuluje wszystkie umiejętności i głosowania.
-Sługa Nurgle'a - Przejmuje umiejętność zabitego gracza i otrzymuje możliwość użycia jej jeden raz.
Reszta graczy to Krwawe Szpony.
3. Zasady i elementy gry
Głosowania odbywają się w temacie z grą. Głosowania spaczonych odbywają się na wspólnej rozmowie stworzonej przez MG. Zabrania się jakiekolwiek innej formy komunikacji między spaczonymi.
Głosy można oddawać do 21.45. Głosujemy poprzez napisanie "Głosuję na XYZ", gdzie XYZ to gracz. Przez pierwszy dzień (tj. 24h po rozpoczęciu gry) nie ma głosowania. Umiejętności zostają aktywowane po pierwszym głosowaniu (tj. trzeciego dnia).
Klasy ludzkie mogą używać umiejętności co 3 dni. Klasy spaczone mogą użyć umiejętności raz.
Chaos wie o sobie, jednak nie zna klas współbratymców. Zabrania się pisania o używanej umiejętności czy swojej klasie w rozmowie.
4. Warunki zwycięstwa
Zwycięstwo następuje w momencie zabicia wszystkich przeciwników.
Lista graczy:
1. Qintaro
2. Xasarm
3. Quithar
4. Elitar
5. DeimonD
6. Malekith
7. CoTyGadasz
8. Nostradamos
9. Blaumro
10. Byczsek
11. Niewiara
12. MacerVarren
13. Abraxus
14. Eddard