Klasy:
Snajper:Raz na 3 dni może oddać strzał
Medyk: Potrafi odratować od próby zabicia
1-3-próba udana
4-6- nieudana
Chorąży: Raz na 3 dni potrafi prześwietlić jedną osobę czy nie jest spaczona
Obrońca x2- Potrafi ochronić jedną osobę. Zdolności tej można użyć raz na dzień
Inkwizytor-Raz na 3 dni może użyć zdolności "Łaska Imperatora". Jeden z atakujących członków spaczonych ginie.!!!Zna personalia Chorążego.!!!
1 losowa z wyżej wymienionych.
Reszta graczy dostaje klase marines. Jest to odpowiednik wieśniaka.
Spaczeni:
Plugawca- Raz na 3 dni potrafi kogoś spaczyć.
1-3 - próba udana
4-6- próba nieudana
Avatar Khorna - Raz na 3 dni może użyć specjalnej zdolności szał. Wtedy też zabójstwo udaje się mimo ochrony strażnika.
Czarnoksiężnik- Raz na 3 dni może użyć zdolności wizja. Potrafi prześwietlić dowolną osobę.
Marines którzy staną się członkami chaosu dowiedzą się o tym w trakcie gry. Co za tym idzie gdy gra wystartuje jeszcze nie będzie wiadomo kto jest dobry a kto zły.
Cele gry:
Wasz statek awaryjnie wylądował na dawno zapomnianej planecie. Błąkając się po planecie odnajdujecie dawną bazę Legionu Astarti która pamięta czasy Herezji Horusa. Jest to wasza jedyna nadzieja na przetrwanie.
Moduł I (Mostek Dowodzenia)
Moduł ten jest sercem bazy. Na wasze nieszczęście niestety nie ma połączenia z resztą bazy.
Moduł II (Stołówka)
Wiadomo każdy musi jeść. Jednakowoż bez sprawnych generatorów na nic się nie przyda.
Moduł III ( Generatory)
Odpowiadają za zasilanie bazy
Moduł IV ( Zbrojownia)-wymagana autoryzacja szefa ochrony
W sekcji tej znajduje się uzbrojenie wszelkiego formatu
Moduł V ( Port Kosmiczny)
Umożliwia naprawę statku. Lecz aby to zrobić musicie mieć maszyny by go przetransportować oraz części
Moduł VI (Laboratoria Genetyczne)
Kto wie nad czym pracowali naukowcy w tamtych czasach...
Moduł VII (Rdzeń SI) (Wymagane 4 karty dostępu)
W tym module znajdują się główne systemy komputerowe bazy
Moduł VIII (Zapomniane Tunele)
A)-Opuszczone kopalnie
B )-Hangar Maszyn Transportowych
Systemy Statku
WarGame- Odpowiada za obronę bazy. Legendy głoszą że ten pocieszny sytemik szczególnie lubi nękać ludzi w najmniej spodziewanych momentach.
RedQueen- Kontroluje Laboratoria
HiTech- Główny system bazy
Głosowania:
Na zielono głosujemy na osoby które mają wyruszyć na eksplorację modułów. Jeżeli wśród z nich znajduje się osoba spaczona to pisze mi na priv czy sabotuje działania ich grupy bądź przekazuje mroczny podarek części statku.
By móc głosować na spalenie potrzebne jest zdobycie specjalnej karty dostępu która oszukuje systemu WarGame w efekcie czego wylosowany gracz ginie. Głosy do 21.
Można raz cofnąć głos
Raz zmienić.
Ale pamiętajcie potrzebna jest ta karta by rozpocząć proces głosowania( w razie niejasności tylko jeden z was musi ją mieć i daje mi znać na priv że rozpoczyna głosowanie).
Raz na dwa dni spaczeńcy dostają specjalny ładunek spaczni co pozwala opętywać systemy statku wskazane przeze mnie. (Patrzcie akcja Vanzioma).
Warunkiem wygranej jest naprawienie statku. By to zrobić musicie zrobić sobie małą wycieczkę po modułach . Zaś gdy członkowie spaczonej załogi będą miały przewagę w modułach to cóż witamy w szeregach chaosu .
Gracze:
1.MightTay
2.Azrael
3.Xasarm
4.Karthas
5.Budzioch
6.Misiael
7.Vanziom
8.kakeru
9.MartwyTrup
10.Abraxus
11.byczsek
12.Rexin