Ale w jakim sensie warto?
Dla zarobku?
Dla satysfakcji?
Dla popularności?
Z innego powodu?
Jeśli np dla zarobku, to lepiej chyba w innej branży. Ale jeśli np dla satysfakcji własnej - to jak najbardziej, twórz i wydawaj.
Dziś branża gier, kontrolowana jest mocno przez marketing, więc jakość produktu ma drugorzędne znaczenie. Większość ludzi gra w to co jest reklamowane lub polecane przez internetowych wodzirejów, albo w to co już jest popularne (stare marki).
W sumie to nie wiem o co pytasz, a sam fakt że pytasz, sugeruje że albo masz wątpliwości albo coś kombinujesz.
Sam tworzę gry praktycznie od dziecka (koledzy z podwórka grali z moje gry planszowe) a w środowisku “tworzycieli” gier komputerowych - siedzę od 6 lat. i z moich obserwacji wynika że “tworzyciele gier” dzielą się głównie na trzy kategorie:
- dorobkowicze - czyli ci którym głównie chodzi o to żeby zarobić kasę (standard z innych dziedzin życia) i tacy równie dobrze mogą robić coś innego.
- pasjonaci - czyli ludzie natchnieni, fascynaci i eksentrycy którzy z reguły mają jakiś talent (oni tworzą dla satysfakcji, ale trudno na ogół się z nimi dogadać)
- rzemieślnicy - czyli przeciętni wyrobnicy, którzy na ogół pracują dla innych i sami raczej nic nie zrobią.
Do której Ty grupy się zaliczasz? A może do czwartej?