WILKOŁAKI EWOLUCJA SEZON SZÓSTY (ZASADY)
Podstawowa różnica względem poprzednich sezonów, akcja wilkołaków ewolucja toczy się w postapokaliptycznej przyszłości. Wilkołaki to w rzeczywistości ludzie zarażeni wirusem R6X, który zmusza chorych do skrajnie agresywnych zachowań, morderstw, okaleczeń. Wirus często też prowadzi do różnych mutacji fizycznych. Zarażeni są potocznie nazywani wilkołakami.
No i oczywiście nowe klasy.
I. Ogólnie:
Gra opiera się na rywalizacji dwóch ras ludzi i wilkołaków. Ludzie nie znają tożsamości wilkołaków, jednocześnie odgadnięcie tego kto jest wilkołakiem jest głównym celem gry dla nacji ludzkiej. W takim przypadku oczywiste jest, że głównym zadaniem wilkołaków jest pozostanie niewykrytym. Jednocześnie wilkołaki ustalają między sobą codziennie kogo mordują.Główną metodą eliminacji i walki z wilkołakami są codzienne głosowania - osoba wybrana większością głosów zostaje uśmiercona podczas egzekucji.
1. W sezonie 4 uczestniczyć będzie 19 graczy. Po zapełnieniu wszystkich miejsc Mistrz Gry, 4 wilkołaki
(MG) wyśle do wszystkich graczy PW z informacją o tym jaka klasa postaci została mu przydzielona. Przydział klas oraz ras graczy jest całkowicie losowy.
2.Cała interakcja pomiędzy graczami (oskarżenia, głosowania, analizy, podstępy) odbywa się za pomocą tematu gry oraz wiadomości PW wymienianych pomiędzy graczami.
3. Gracze, którzy zostaną uśmierceni, nie psują zabawy innym i nie wypowiadają się już w temacie gry.
4. Po śmierci gracza MG zawsze podaje prawdziwą nację i klasę postaci (wyjątek: zmiennokształtny Mistrz).
5. Wygrywa nacja, która zostanie przeżyje (wilkołaki lub ludzie).
6. Chronologia tury: uśmiercenie ofiary egzekucji - > umiejętności specjalne -> mord
II. Głosowanie szczegóły:
1. Głosowania odbywają się codziennie, a każdy gracz oddaje swój głos jawnie w temacie gry pogrubioną czerwoną czcionką.
2. Aby głos był ważny należy go napisać do godziny 21:45.
3. Każdy gracz ma możliwość 1 zmiany lub 1 wycofania głosu dziennie (zmiana względem sezonu pierwszego, gdzie można było najpierw zmienić głos, a później jeszcze go wycofać). Złamanie tej zasady skutkuje unieważnieniem głosu gracza danego dnia.
4. W przypadku, gdy kilku graczy zebrało największą liczbę głosów to uśmiercani podczas egzekucji są wszyscy z największą liczbą głosów.
5. Żeby głos był brany uwagę, musi zostać napisany konkretnie: Oddaję głos na XYZ, Spalić XYZ. Samo snucie domysłów i rzucanie oskarżeń nie jest traktowane jako oddany głos.
III. Klasy postaci
1. Ludzie:
- Telepata: raz na trzy tury/dni może prześwietlić dowolnego gracza poznając jego klasę i nację.
- Naukowiec - MG robi dla naukowca rzut losowy k10 każdego dnia, jeżeli wypadnie 9 lub 10 to naukowiec znajduje lekarstwo na wirusa. Od dnia wynalezienia lekarska naukowiec ma możliwość raz na dzień podawać zastrzyk z antidotum jednemu z graczy. Jeżeli trafi na „wilkołaka” to ten zostaje wyleczony - nadal należy do frakcji wilkołaków, jednak nie jest już w stanie uczestniczyć w nieludzkich mordach. Jeżeli wszystkie grające wilkołaki są wyleczone to frakcja traci możliwość dokonywania mordów.
Naukowiec nie dostaje informacji zwrotnej czy trafił na wilkołaka. Jedynie wilkołak na, któym zostało użyte antidotum dostaje taką informacje.
- Snajper: raz na trzy tury ma możliwość oddania śmiercionośnego strzału. (insta use)
- Lekarz: do czasu, gdy jest w grze przy każdym ataku zarażonych wykonuje się rzut k10, 8,9 lub 10 oznacza, że lekarz zdołał uratować ofiarę ataku.
wyjątek: patrz Egzekutor
wyjątek 2: jeżeli celem ataku "wilków" jest lekarz to ma szanse się wyleczyć jeżeli wypadnie 10.
3. "Wilkołaki"/Zarażeni:
- Siewca zarazy: raz na 8 tur jest w stanie przemienić dowolnego człowieka w „wilkołaka”,
ZASADA RZĄDZY KRWI Aby siewca zarazy był w stanie kogoś przemienić to musi uczestniczyć w minimum trzech udanych mordach (spalenie na stosie, nie jest mordem)
Po udanej przemianie Siewca zarazy traci 3 udane morderstwa z konta i jest zmuszony, ponownie zebrać krwawe żniwo (również 3 mordy) przed zarażeniem kolejnego człowieka.
Aby przemiana zakończyła się sukcesem wykonuje się rzut k12 tabela wyników dla wszystkich klas poniżej:
1-3 - próba nieudana
4-5 - ofiara nie zdołała przeżyć przemiany
6-12 - ofiara przemienia się w wilkołaka
przemienia człowieka (niezależnie od klasy) w zwykłego wilkołaka
- Ezgekutor: posiada umiejętność Furia. Furia - raz na trzy dni/tury może wykonać atak (razem z watachą wilkołaków), który niezależnie od tego czy w wiosce żyje lekarz uśmierca ofiarę.
IV. Lista graczy
1. Azrael
2. Hantus
3. facos14
4. nesquik
5. eddard
6. Koyiro
7. Chiron
8. ProGmR
9. Xasarm
10. vanziom
11. Misiael
12. UnknownPL
13. Niewiara
14. Sokyre
15. Balledona
16. Cosiek
17. Gerrt
18. kakeru
19. Arkaveril