Wilkołaki s9 (gra)

WILKOŁAKI SEZON DZIEWIĄTY

Witajcie w Azerdob, niewielkiej wiosce, pełnej drobnych kupców, łotrzyków i pasterzy. Owa osada słynęła głównie z handlu, gdyż znajduję się w pobliżu jednego z ważniejszych traktów handlowych na kontynencie. Wszędobylski gwar i hałas, były niewątpliwym urokiem Azerdob, można było tu kupić towary ze wszystkich stron świata. Ten dobrobyt nie mógł trwać jednak wiecznie.

Teraz... teraz niestety wrzaski na pobliskim targu są już przeszłością, panuje niespokojna cisza, ludzie chowają się w swoich domach i liczą, że dożyją świtu. Ci którzy mogli dawno już uciekli z kupieckiej osady, a wszystko przez wilkołaki. W dzień wyglądają jak zwykli ludzie, jednak po zmierzchu robią rzeczy dalekie od ludzkich. Każdej nocy w Azerdob dochodzi do niezwykle brutalnego mordu, czyjś mąż, przyjaciel, ojciec, zostaje w zmieniony w papkę bliżej nieokreślonej mieszaniny kości, mięsa i krwi. Miejscowy znachor po oględzinach kolejnych miejsc zbrodni ogłosił, że w wiosce są dokładnie cztery wilkołaki i zawsze atakują całą watahą.

Mieszkańcy są przerażeni, ale nie zamierzają się poddawać. Burmistrz ogłosił, że od chwili obecnej, każdego dnia na stosie będzie palona osoba podejrzana o bycie jedną z tych paskudnych bestii.

Macie swój los w swoich własnych rękach, decydujcie, kogo życie jutro powinno dobiec końca.


640x360_5998_Alba_2d_fantasy_architectur

LISTA GRACZY:

1. PlainLazy RIP wieśniak
2. Slashy RIP wieśniak
3. Xasarm egzekutor
4. Misiael RIP wieśniak
5. Niewiara RIP wilkołak
6. Oynoki RIP wieśniak
7. Qintaro RIP wieśniak
8. Facos siewca zarazy
9. Byczsek RIP wieśniak
10. Hantus RIP ksiądz
11. Kakeru RIP wieśniak
12. Abraxus RIP wieśniak
13. Darkyy RIP jasnowidz
14. Unknown RIP paladyn
15. Kapec RIP wieśniak
16. Iskacz RIP szaman
17. Gustol RIP wilkołak
18. ProGmR RIP wieśniak
19. DeimonD RIP wieśniak
20. Elitar egzekutor

Witajcie ludzie, chyba mamy u nas problem albo raczej kilka.

Zbliża się wieczór ,trzeba będzie zachować ostrożności i witam wszystkich

Witajcie ludziska, trzeba zachować spokój i myśleć rozsądnie.

czesc, witam ludzi i nie pozdrawiam tych drugich :D postawowa rada: nie ma dnia bez głosowania. Trzeba korzystac z szansy na zabicie puchaczy.

Witam wszystkich, też bym powiedział coś błyskotliwego ale nie mam weny :D

Zgadzam się z Tobą mój drogi ProGmR ;D

Z tego co udało mi się dowiedzieć z pewnego zaufanego źródła to jeszcze dziś "te stworzenia" odpoczywają więc dziś można ostatni raz zasnąć spokojnie.

Witajcie, mam nadzieje ze szybko uporamy sie z ta plaga

heya :)

Witajcie, towarzysze. Podobnego problemu nie znam chocbym najdalej siegnal pamiecia, a nie da sie ukryc, ze sprawa jest powazna. Czy ktos ze zgromadzonych ma jakis plan dzialania, strategie, by wyploszyc bestie i zakomczyc rzez?

pewnie ze jest plan. Zrobic wyliczanke i zobaczyc co sie stanie.

Witam.

I ja was witam moi towarzysze. Liczę że szybko uda nam się zwalczyć te szkarady!

Aloha kamraci.

Że się zapytam, czemu nie spieprzyliśmy z tej osady i nie poszli w swoje drogi? Niby co nas tu trzyma?

Nie wiem jak Ciebie, ale mnie trzyma moja poczciwa Karczma, interes z dziada pradziada.

ja siem bojem i z doma nie ruszam, głosujmy jak najszybciej co by złego pozbyć sie

A no tak Facos, wszyscy moi przodkowie opowiadali mi o tej waszej Karczmie. Zaiste dobre miejsce.

Ale co trzyma tu innych?

Możliwe że ciepło ognia.

Parę patyków, dwa kamienie, trochę liści i mamy ogień gdzie tylko chcemy.

Gorzej z pożarami lasów.