Siemka chciał bym się was zapytać(głównie graczy WoWa) Czy jeszcze warto zacząć grać w tą grę ? Ogólnie to grałem może do 29 czy tam 39 poziomu nie pamiętam, gdy dostałem ją wraz z grą diablo 3. Jestem dosyć zielony w tą grę i czy ciężko będzie mi się w niej połapać jeśli chodzi o itemy itp. Z góry dzięki za odpowiedź .
World Of Warcraft - Czy jeszcze warto?
Czy warto? Jak chcesz to graj, jak nie to nie graj. Do grobu na pewno się WoW'owi nie śpieszy.
Teraz gra jest newbie friendly, abyś nie miał problemu z ubraniem się i rozpoczęciem rajdowania.
Nie bo ostatnio coś tam guru straszył ,że najmniej ludzi od iluś tam lat xD. Lecz i tak to nie jest mała suma. I jeszcze chciał bym się zapytać od którego lvl tak zaczyna się fajna zabawa z WoWem ? I czy ciężko jest ogarnąć ten cały rynek i crafting ?
Zanim ta gra padnie, to wycisną z niej ostatnie grosze. Gra jest prosta, jak przysiadziesz do niej na dłużej, to w chwile połapiesz wątki. Poza tym jest wiele stron z poradnikami i nie tylko. Lepszego MMO nie ma na rynku.
Nie warto.
Nie warto.
Rozwiń dlaczego ?
A i tak poza tym. Ile Golda kosztuje przedłużenie abonamentu w Wowie ? Bo się doszukać nie umiem

W tym momencie jest tyle gier ( nie tylko mmo ) na które można poświęcić swój cenny czas, że na tego wowa nie ma sensu go marnować.
Gra oklepana, zaklepana, wyklepana, sklepana i rozklepana Co się dało to zdobyli, gdzie się dało to byli, co się dało to zabili.
Zbyt wiele lat to trwa by się nad tym spuszczać i brnąć w ten badziew.
Pozdrawiam i zachęcam do szukania innej gry.
Gra jest prosta jak drut aż do end game prowadzi cię za rączkę. Czy warto? to zależy ja np jestem zadowolony z gry. Cena abo za golda to 46-50k https://wowtoken.info/ tu można zobaczyć cenę. Jak byś potrzebował w czymś pomocy lub szukał osoby do Rafa z chęcią pomogę.