Szukam aktywnych graczy do gry w part. Jak ktoś zainteresowany pisać priv.
wymagania:
mikro
minimum 16 lat
Szukam aktywnych graczy do gry w part. Jak ktoś zainteresowany pisać priv.
wymagania:
mikro
minimum 16 lat
Z chęcią pogram jeśli nie przeszkadza ci to że jestem początkującym zerasem
Jestem doświadczonym graczem i chętnie zagram od zera! Odpada jutro i sobota. Później mogę grać cały tydzień. Jak coś, to gg. Chętnie poratuję radą ew. jakimś goldem, ale chce grać od zera, wiec gold raczej odpada
Po której ze stron zamierzacie grać?
Mi strona obojętna . Jak coś to mam swój kanał na ts3 więc jest miejsce gdzie można spokojnie prowadzić rozmowy
Jeśli dzisiaj zamierzacie grać, to beze mnie, ale mam tam ponad 15lvl warriorów po stronie ally i hordy, wiec spokojnie. Dzisiaj ICC o 19 : /
To możemy zacząć w poniedziałek koło 16.30 powinno być optymalnie co?
Jak z systemem RAF?
To fajnie jak mój kumpel będzie z nami grał to mamy full team. Gramy na privie, godziny takie jak wam pasują. Kto ma mikro i może gadać? Pisać jakimi będziecie grać klasami i czy po stronie hordy czy aluchów. Co do systemu raf nie wiem za bardzo co to jest. Jeśli o mnie chodzi o mnie to ja dostosuje się do reszty.
Nie ma RAF'a Można jedynie kupic double exp za 20pp (1k pp za 9zł+ smsem ) Wiec raczej poexpimy na x1.
Ja mogę zagrać jakimś dpsem. Najlepiej lockiem. Zachęcam do wybrania sobie tanka, albo heala, później macie "lajt" ze znalezieniem raidu/dungeonu.
Ja chciałem sb pograć Huntkiem albo Szamanem ale bardziej tym 2 ;d
Ja mam mikro
Nie polecam na początek shamana. Są strasznie męczące questy na totemy różne. 0-40lv są bardzo czasochłonne.
To zostaje mi huntek // To co horda czy alle ?
Hunter dobry, ale cieżki do ogarnięcia jesli chce się kręcić porządny dps na raidach. Ale do expa całkiem spoko. Polecam beast mastery do expa
wolicie grać po stronie all czy hordy ?
Ja bym wolał alluchy ale jak wy chcecie Dla mnie pełna dowolność