Xbox 360 Slim

Witam,jutro czyli 9 sierpnia ma do mnie dotrzeć konsola Xbox 360 Slim.Jako iż jestem zielony w sprawach Xbox,chciałbym zgłosić się do z was pytaniem na temat gier.Jakie gry byście mi polecili (oczywiście w granicach rozsądku jeżeli chodzi o cenę)Oraz czy na owej konsoli można grać na piratach?

Mozna grac na piratach. Przerobienie konsolki oscyluje w granicach 60-80 zl (przerobienie wersji slim jest drozsze). Sam gram na piratach i wszystko smiga :>

Od siebie polecam Gears of War'y, RDR, Fife, AC II, Shift 2.

testowałeś może gta 4 jeśli tak powiedz jak się gra

Ja !!! Posiadam Wersje Slim 4GB :) i Mam GTA Episodes From Liberty City Stories ;) Najnowsze GTA to jest chyba i gra się bardzo miło Głównie grzeje na Multi :)

nie masz jakiś ograniczeń? Niektórzy mówili mi że gra multiplayer jest płatna

Jak XBOX to raczej HALO jest obowiązkową pozycją. A co do multi, to musisz wykupić abonament w xbox live. Tam chyba roczny się kupuje.

Są różne wersje abonamentu dla xboxa.

Wersja roczna kosztuje 100-120 zł.

jest jakiś sposób na ominięcie płatności

Jeśli chodzi o gry to polecił bym Ci serię Halo, Alana Wake, GoW 1-2 no i może jeszcze Final Fantasy XIII, a odnośnie Liva to nie ominiesz tego.. Co do przerobienia, wszystko zależy od Twojego napędu.. ja jak na razie nie mogę przerobić konsoli bo mam jakiegoś nowego Liteona ..: /

Jeśli przerobisz xboxa to możesz zapomnieć o graniu przez neta. A co do gier to polecam:

* Mortal Kombat 9

* Teken 6

* Halo Reach

* UFC

Jeśli masz konsole z tego roku to możesz trochę poczekać aż będzie ją można przerobić. Ale z tego co pamiętam można sobie zrobić na 7 dni za darmo xbox live.

wiec to wyglada tak: konsole przerabiasz i mozesz grac na piratach. nie wiem jak teraz ale jak ja przerabiałem to mozna bylo grac w multiplayera na przerobionej konsoli ale co jakis czas były fale banów. Jak ci zbanowali konsole to nie mogłeś juz grac na multi ale mogłes grac na piratach wciąż.

Granie na multi jest płatne.