[Zapowiedź] - Danarroth MMORPG 2D

logoBG.png

Chciałbym przedstawić Wam projekt gry MMORPG 2D - Danarroth. Z góry mówię, że projekt nie jest mój. Reklamuje tylko grę, aby pomóc twórcom w znalezieniu grafików, map-makerów.

Danarroth jest grą w klimacie fantasy/średniowiecze. Nie ma być kolejną grą z questami typu "Idź zabij 10 wilków", lecz bardziej rozbudowaną m.in. inwazje mobów na miasta, wojny gildii/klanów (mogących mieć własne mapy, outfity), instancje i wiele, wiele innych. Więcej informacji znajdziecie na forum, do którego link będzie na dole posta.

BLE_logo.png

Gra jest tworzona od podstaw na autorskim silniku Borderless Engine.

Info:

  • chodzenie po otwartym świecie 2D (w przeciwieństwie do innych gier silnik Borderless Engine wspiera warstwy - możliwość przechodzenia za przeszkodami itp.)
  • questy
  • dialogi z NPC
  • PvP, PvE (także walki grupowe)
  • areny PvP
  • walki odbywają się na polu 10x10 kratek w systemie podobnym do Heroes 3
  • klany
  • duży wybór klas postaci
  • rozbudowane drzewko umiejętności zależne od klasy postaci

Więcej informacji nie jestem w stanie udzielić, gdyż projekt jest w fazie rozwojowej, a twórcy nie chcą wszystkiego ujawniać ;) Osoby z zespołu mają dostęp do wiki gry, gdzie są spisane wszystkie, dotychczasowe informacje o grze. Jak już wspominałem, głównie potrzeba grafików i map-makerów. Jeżeli jesteś chętny - wejdź na forum, zapoznaj się z regulaminem zgłaszania prac itd. po czym napisz do osoby z zespołu, która zajmuje się grafiką czy innymi rzeczami, bądź w temacie na forum. Oczywiście osoby do częstego udzielania się na forum i dające swoje pomysły do gry mile widziane :)

Linki:

Strona główna gry

Forum gry

Strona na Facebook

Strona silnika

Screeny:

530517_196629560510075_2095768133_n.png

Wersja bardzo wczesna własnych tilesetów + przedstawienie kilku postaci stworzonych przez naszych nowych grafików. Screen w pierwszym poście.

Info:chodzenie po otwartym świecie 2D (w przeciwieństwie do innych gier silnik Borderless Engine wspiera warstwy - możliwość przechodzenia za przeszkodami itp.)

Wiele gier przeglądarkach posiada warstwowanie assetów - więc w tym temacie nie jest tak źle jak piszesz ;)

Oczywiście życzę powodzenia przy projekcie :)

Niestety ale na grafikę 2D mało kto leci...

Jakieś screany można?

Na stronie Facebook są wszystkie zdjęcia jakie były przedstawione dla osób spoza projektu.

Um trudno cokolwiek powiedzieć po screenach... grafiki podkradzione z Tibii, Elysium Diamond, z neta do tego GUI nie pasuje do grafiki w grze. Jedyny plus to walka turowa.

Ostatni screen, na którym widać mapę i GUI jest z lipca. Z tego co wiem to tilesety są już podmieniane na te własne, które zostały wykonane przez głównego grafika. GUI jest zrobione tylko dla testu. Z pewnością będzie inne w becie.

Wiele gier przeglądarkach posiada warstwowanie assetów - więc w tym temacie nie jest tak źle jak piszesz Oczywiście życzę powodzenia przy projekcie

Może i są, ale czy napisane w czystym html+css+js ? Nie wspominam tu o canvas, gdyż jeszcze są różne problemy z tą technologią.

Um trudno cokolwiek powiedzieć po screenach... grafiki podkradzione z Tibii, Elysium Diamond, z neta do tego GUI nie pasuje do grafiki w grze. Jedyny plus to walka turowa.

Z tibii były legi, łom i młot, jak jeszcze jedyną osobą pracującą przy projekcie byłem ja ;)

Elysium Diamond - pierwsze słyszę ten tytuł, jak niby miałem wziąć od nich grafiki?

Wszelkie inne grafiki były na licencji pozwalającej na ich swobodne użycie przeze mnie.

Obecnie tworzony jest autorski tileset, a w między czasie przedmioty, NPC, potwory i inne.

Walka turowa jak najbardziej, to kwintesencja gier RPG. Dodatkowo, aby uprzyjemnić rozgrywkę jest wprowadzanych wiele elementów z gier MOBA.

Ostatni screen, na którym widać mapę i GUI jest z lipca. Z tego co wiem to tilesety są już podmieniane na te własne, które zostały wykonane przez głównego grafika. GUI jest zrobione tylko dla testu. Z pewnością będzie inne w becie.

To jest właśnie GUI do bety, a dopiero ewentualnie później będzie zrobione inne. Już są planowane pewne poprawki.

gra fajnie sie zapowiada; )

Może i są, ale czy napisane w czystym html+css+js ? Nie wspominam tu o canvas, gdyż jeszcze są różne problemy z tą technologią.

Gracza nie interesuje w jakiej technologi napisana jest gra. Ważne by mógł ją szybko uruchomić i dobrze się bawić :) Nie odbieraj tego źle, ja kibicuje wszystkim polskim startup'om - chciałem tylko nawiązać do wspomnianego sortowania.

Jak będzie grafika podobna do margonemu czy gier rpg z konsol snes i gba to byłbym zainteresowany :]

Nom, tylko teraz pytanie: czym to się będzie różniło od np. Margonem? Bez urazy.

Nom, tylko teraz pytanie: czym to się będzie rĂłżniło od np. Margonem? Bez urazy.

Widać, że nie lubisz czytać. Jedyne podobieństwo do margo to chodzenie po mapie, klient w przeglądarce i GUI. Koniec podobieństw.

Pozwól, że zacytuję sam siebie:

Walka turowa jak najbardziej, to kwintesencja gier RPG. Dodatkowo, aby uprzyjemnić rozgrywkę jest wprowadzanych wiele elementów z gier MOBA.

a sama walka rozgrywa się na polu 10x10 w stylu znanym z Heroes 3

Jak będzie grafika podobna do margonemu czy gier rpg z konsol snes i gba to byłbym zainteresowany :]

Tak, grafika będzie podobna.

Nom, tylko teraz pytanie: czym to się będzie różniło od np. Margonem? Bez urazy.

Gra będzie na pewno bardziej rozbudowana. Będzie możliwość craftingu, założenia własnego klanu/gildii, która osiągając dany poziom będzie mogła mieć własną mapę i outfit, dungeony, inwazje mobów na miasta. Głównie przewidywane są eventy co kilka tyg. (coś jak w GW2), więc będzie co robić. Więcej znajdziesz na forum ;)

O to mi chodziło - będę was śledził ;)

Mam nadzieję, że nie bekniesz za kradzież mapek z Margonem jak i całego silnika ; P

Mam nadzieję, że nie bekniesz za kradzież mapek z Margonem jak i całego silnika ; P

Onixa, czy my piszemy po chińsku?

Gra jest tworzona od podstaw na autorskim silniku Borderless Engine.

Żadnej kradzieży mapek nie było. Jedyna mapa z margonem, której już nie ma w grze (była czysto testowa) to Wioska Pszczelarzy, na którą zresztą było pozwolenie :)

Taka moja mała sugestia by autorzy wykonali jakąś "w miarę wyglądającą" stronę główną gry :) Trochę nie wypada by gra pisana w html/css/js osadzona była na takiej www ;)

Wszelkie propozycje są mile widziane. Ja osobiście jestem programistą, a nie grafikiem.

///

Programista != webmaster

Programista może również posiadać gust graficzny :)

Edit. Swoja drogą co oznacza programista? Webmaster również jest programistą - przynajmniej ja tak uważam :)

Programista może również posiadać gust graficzny Edit. Swoja drogą co oznacza programista? Webmaster również jest programistą - przynajmniej ja tak uważam

CO do wyglądu uwielbiam UI konsolowe ;) Zresztą (odrobinkę) w tym stylu będzie utrzymany panel BLETools.

webmaster jest programistą, ale dodatkowo jego zadaniem jest projektować i wykonywać szablony/strony www. Webmaster to pojęcie ogólne, ja jestem stricte back-end-owcem. To, że znam javascript b. dobrze i tworzę klienta w przeglądarce nie czyni ze mnie webmastera.