Znowu moje MMORPG

Witam to znowu ja i moje MMORPG. Tym razem jest ono w 3D. Jest system skilli ( taki jak w tibi i taki ktore kastujemy ( att, buffy)), są mounty ( nie mam tylko jeszcze latajacych), fabłe opracowuje kolo. GUI przejdzie totalny "remont". Daje screena.

http://img168.imageshack.us/img168/3828/beztytuugq.png

PS. Questy nie będą polegały na idź, ubij, przyjdź i w kółko to samo.

No no niektórzy pewnie będą marudzili że grafa słaba .ale mi tam nie za bardzo to przeszkadza.Mógłbyś powiedzieć coś więcej o swojej produkcji,bo mnie zaciekawiła,tym bardziej,że myślisz nad bardziej "inteligentnymi" questami no i fabułą.Teraz pewnie parę osób nazwie mnie głupkiem :P ale system nabijania skilli jak w tibii(jak walczysz daną bronią to rośnie umiejętność posługiwania się nią,jeśli się nie mylę) jest dobry.

Grafika jest słaba, ponieważ nie jestem grafikiem 3D, ale postaram się to naprawić. Wpadłem na pomysł zrobienia tej gry z pierwszej osoby (mam klienta na FP ale Alpha XD). Gra jest w wersji CB. Mam już 80% map modele pierwszych NPC i mobów, pierwsze weapony, będzie zmiana GUI, system skilli opisałem wczyśniej.

Jestem ciekaw co z tego wyjdzie jak skończysz to ,,wpuść" nas na CB xD

mam jedno pytanie czy postać się rozwija tylko pod względem skilli czy są klasy (może nawet rasy xD)?

Czekałem aż ktoś oto zapyta. Tak są klasy a nawet rasy. Wrzucę fotkę jednej z klas.

creatureogre.th.png

A ile jest tych ras ? Ile będzie światów, i czy wogóle duże będą te światy ?

Tego screena co wysłałeś przypomina mi metina2 xD, chodzi mi o tą jazde na koniu.

Chociaż ja nie lubie metina.

Ras jest 3 i każda ma min. 2 klasy. Ap ropo konia to jest jeden z wielu mountów ( jest na przykład jeszcze Dzik i inne zwierzęta(oprócz kotów psów itp.)). Questy będą tego typu: Divlery ( trzeba coś komuś zanieść i on daje nam kolejne zlecenie), Kill (wiadomo), Speak ( trzeba pogadać sobie) i Item (musimy coś znaleźć). Co do świata. wg. mnie jest dość duży.