ArcheAge 6.0 i AAU i Black Desert Online - porady 🙂

ArcheAge i Black Desert Online - gra za darmo, porady :slightly_smiling_face:

Gry są wybitnie podobne

Black Desert Online ma najładniejszą grafikę ze wszystkich gier MMOrpg i najbardziej zróżnicowane questy i codziennie dostajemy całą masę prezentów w funkcji czasu.

ArcheAge to najbardziej rozbudowane MMOrpg, ma najlepsze PvP , najlepsze PvE (zdania podzielone) , największe oddziały graczy do 100 osób i krotności takich oddziałów, największy świat gry ze wszystkich MMOrpg (światy nieproceduralne), najładniejszą animację postaci i ich grafikę, najwięcej klas postaci - 220, najbardziej rozbudowany housing nieportalowy i najbardziej rozbudowany crafting. Można pływać, fruwać, pływać pod wodą, Można mieć samochody, ciągniki, skutery, łodzie podwodne, statki, motorówki, galeony, mounty, mounty pływające, pety, pety bojowe, glidery, nawet deskorolka, komponowanie muzyki, dzieła artystyczne, tańce, prywatki i wiele, wiele więcej - to trzeba posmakować żeby zrozumieć jak rozbudowana jest ta gra.

AA jest grą wybitnie kooperacyjną i zespołową więc bardzo ważnym jest wybór aktywnej gildy. W czasie jak nie ma graczy z naszej gildy to przełączamy się na BDO, która ma ogrom aktywności solo. Z gildą w BDO wystarczy porozumiewać się na czacie + z jedno party na tydzień dla umocnienia relacji. (ale BDO to można powiedzieć, że jest gra anty zespołowa, aczkolwiek powolutku zaczynają zmieniać ją we właściwym kierunku).

W obie gry można grać w tym samym czasie na Steam i poza nim. Jest to pomocne bo dwie gry wymuszają grę na afk. W AA i BDO wymuszenie to dotyczy też graczy mających abonament. AA jest stabilniejszy poza Steam. Ze Steamu odpalamy grę tylko w tym celu, by porobić opłaty z portfela Steam (opcjonalnie). AA jest bardzo dobrze zoptymalizowana i chodzi nawet na archaicznych kompach z grafiką 1gb co w dzisiejszych czasach nie jest sprawą zaporową nawet na kompach trupach. Ta dobra optymalizacja jest bardzo pomocna w PvP i PvE przy kilkuset graczach naraz.

W kolejnych postach będę udzielał wskazówek i odpowiadał na pytania. Dziś skupię się na laborze w AA na serwerach legacy.

Labor pozyskujemy w grze darmowej z afk 1440 labora na dobę +100 labora z łóżka + 1000 labora z Golden Plains Battle. Więc mamy na dobę 2540 labora co jest ogromną wartością i problemem staje się nie labor, a pozyskanie golda w AA. Możliwości zarobkowania jest ogrom i każda profesja daje zarobek.

Archeage najlepsze pve, popłynąłeś.
PVE tylko wow lub ff14 :).
PvP archeage jest ok dla no life.

Uuuuu najlepsze PvP i PvE w Archage, ładnie odleciałeś :smiley:

Pvp jest genialne :).
Ci co grali end game pvp w poważnych gildiach to to potwierdzą, od +/- 10 lat nie było gry, która miałaby lepsze pvp niż archeage.
Tylko problemem archeage zawsze był wysoki próg wbicia się do tego pvp a potem i tak się okazało, że ruskie mają 100x szybszy reaction time i znają wszystkie skille i zależności na pamięć i i tak Cię rozjadą.

W ArcheAge statystyki i rankingi są bardzo rozbudowane. Można też podglądać gear graczy z TOP100 jak i poszczególnych graczy. Statystyki obejmują ponad siedemdziesiąt pozycji. Ponadto są rankingi gildowe i 5 zakładek ogólnych rankingów z podrankingami.

Natomiast PvP i PvE jest najlepsze ze wszystkich gier MMOrpg.

W ArcheAge są trzy główne kontynenty, które skupiają dwie narodowości (Nuia i Haranya), oraz oddzielne rody (najwyżej zaawansowane Gildy) i piratów. Więc walka PvP jest między

  1. rodami i narodowościami i piratami ( w skład narodowości wchodzi sześć różnych ras, a piraci to wykolejeńcy - recydywiści pk -są zsyłani na ich wyspę -sądownictwo)

  2. w walkach wewnątrz danej narodowości

a. walki gildowe

b. pojedynki

c. ustawki także międzynarodowościowe

d. nękanie międzynacjowe

PvE

jest na bossy w okresach pokojowych i w okresach wojennych ( czyli walka z Bossem i z innymi nacjami)

Odziały są maksymalnie 100 osobowe (2*50). Wewnątrz oddziału jest pełna kooperacja. Jest 165 klas postaci i każdego bossa się ubija inaczej. Nie tak jak w większości MMOrpg, gdzie liczy się tylko DPS. Tu są nawet takie Bossy, gdzie DPSa nie wolno używać. Bardzo ważni są też sprawni dowódcy oddziałów.

Jest też oddziałowy grind na bardzo silne moby.

Nadto są naturalnie dungeony, RIFTy, Eventy, Arena - różne typy

Każdy ma możliwość zmiany w walkach trzech zapisanych klas, oraz poza walkami wszystkich klas z 165 u NPC. Klasy dzielą się na grupy- tanki, magowie, support, wojownicy itp

Rolnicy i rybacy, mają oddzielne możliwości współzawodnictwa

LVL

1-55 - nauka

ancestral 1-55 (nabijają staty)- w Europie maksymalny poziom zdobyty przez graczy puki co to 40.

Naturalnie w eventach i RIFTach mogą być krotności oddziałów 100 osobowych. W Mistmerrow Battle i Golden Plains Battle jest chyba ograniczenie do 400 graczy i krotności tych aren.

ArcheAge w PvP i PvE deklasuje konkurencję w MMOrpg, a z innych gier MMO może konkurować tylko z Planetside2.

Graczy na serwerach jest multum więc to też jest ważne, że są chętni do rywalizacji.

Kolega jest chyba jakimś psychofanem bo czytając to co napisał widać, że nie zaszedł w żadnym innym większym mmorpg na poziom gdzie faktycznie trzeba pokazać umiejętności w np PvE :slight_smile: No ale zostawmy już jemu ten wątek, niech spamuje sam do siebie, że ta P2W gra (no ok, może unchained coś zmieni) jest najlepsza w PvP i PvE
ps. napisz jeszcze, że w Role Play jest najlepsza bo przecież nazywa sie Archage to musi być najlepsza :smiley:

1lajk

Grałem w całą masę gier MMO i ArcheAge deklasuje wszystko. Aktualnie najwięcej gram w AA i BDO.
Opisz dokładnie PvP i PvE innych gier MMOrpg to porównamy.
A propos P2W to ja gram w AA ponad 3 lata i wydałem poniżej 100 zł. Mam gear 10,3 kgs. Więc da się grać za free bo ja tej kasy nie musiałem wydać.

Fredzio to raczej maluszek jeśli chodzi o Archeage, nie grał nigdy w żadnej ogarniętej gildii i raczej pomysłu na grę nie ma :P.

Role play… Znaczy jeśli gra jest martwa i nie ma graczy to nie ma roleplayu… W roleplayu nic i tak nie przebije ff14, przecież tam są nawet domy publiczne, gdzie możesz płacić walutą za cyberseks xD.

Jeśli chodzi o pvp archeage to jest naprawdę dobre. Gra jest bardzo zbalansowana i bardzo dużo zależy od commenderów i tego jak poprowadzą swój rajd, AAU które nie ma mieć p2w sprawi, że o wiele więcej osób będzie miało dostęp do pvp.

Pve w archeage jest bardzo proste i na tą chwilę mało wymagające… Gear > moby i bossy, raczej pve jest typową wymówką do bicia się i tyle…

Ok, pve w WoWie
M+ - dziesiatki konfiguracji dungeonów i różnych poziomów trudności oraz konfiguracji setupów
Raidy - 4 poziomy trudnośći gdzie każdy boss ma inne mechaniki (tak, są też takie na których nie bije się bosa jak by to była jakaś nowość w PvE) ps. pokaż mi jakiś link do mechanik na te trudne bossy w archage że mówisz że ludzie grają na pve 165 klasami :smiley: aż jestem ciekaw. A no i pokaż mi bossa w ArcheAge który jest tak skomplikowany jak chociażby Azshara :slight_smile:
World questy aka lore + system reputacji itd itd tutaj za dużo rozpisywania więc niech to wystary
Island expeditions - premade grupy 3 osobowe albo walczysz w wersji pvp z przeciwnikiem albo pve z mobami (oczywiscie rozne pozioy trudności)
Są jeszcze War Fronty jeśli interesuję Cię lorowe pve

W sumie to tyle bo nie grałem w WoWa długo bo testowałem różne mmorpg (w tym tego NAJELSZEGO ) :slight_smile: Ale pewnie coś jeszcze napotkam bo nawet questów nie pokończyłem

Tu masz klasy i kalkulatory skilli w ArcheAge. Klasy są niekompletne bo brakuje chyba 45 klas. Wymienionych jest ok 120.
https://forum.mmorpg.org.pl/t/archeage-kalkulatory-skilli-wraz-z-combami/119489

CytatFredzio to raczej maluszek jeśli chodzi o Archeage, nie grał nigdy w żadnej ogarniętej gildii i raczej pomysłu na grę nie ma :P.

Nie przeczę, że gram rekreacyjnie i bardziej mnie bawi rozwój postaci i housing, mounty, pety, szybowce, łodzie podwodne (której jeszcze nie mam i wykorzystuję pod wodą delfina), samochody, statki, ciuszki, gadżety, mebelki, obrazy i grafiki, cresty, czy komponowanie muzyki, tańce, prywatki, festivale, eventy itp.

klas w archeage jest około… 220 teraz z nowym skillsetem.
Używalnych realnie mniej niż 80 jeśli liczymy wszystkie areny oraz pve i pvp.

5 października, w pierwszą sobotę po premierze rzucimy się na działki w ArcheAge Unchained.
Czyli godzina ZERO to 2.00 w nocy czasu Polskiego, ciekawe skąd materiały na budowę domów będą. Podatki będą tylko za labor. Wszyscy gracze będą mogli mieć domy.

Będzie można mieć tylko jedno zalogowane konto, a za ALTy chyba będą bany.

Ciekawe na jakim serwerze będzie najwięcej Polaków i na jakim kontynencie?

Serwery NA i EU nie będą połączone kredytami, więc skończył się łatwy zarobek. Ale za to APEXy są zlikwidowane w tej wersji AA.

Ja raczej kupię najtańszą opcję , bo jak znam AA to wszystko się da pozyskać w grze.

Zostałbym tylko na starej wersji, ale kusi mnie duży dom bez dorabiania się w AA na Patrona.

Nie zgodzę się z Tobą.

Znajdź mi inną grę MMOrpg, w której wymagana jest tak silna kooperacja w PvE jak w ArcheAge.

To tylko przykładowe filmy bo przecież w AA jest od groma bossów.

Nie widzę w sumie żadnej mechaniki której bym nie widział w WoWie oprócz pływania na bossie przez 40 proc jego bicia :wink: Wyobraź sobie, że na prawdę są inne gry które wymagają takiej a nawet większej kooperacji.

A ok, czyli nie grasz PvP ani PvE ale się o nich wypowiadasz i porównujesz jak byś miał wiedzę o większości gier. No to chyba możemy zakończyć tu dyskucje :wink:

Ok ladnie pieknie ale nie wyjasniles co to labor;)

  1. Ok jak mozesz opisz system combat w AA tak bardziej w rozwiniety sposob (z tego co liznalem to jest system WSAD ijak dobrze widzialem uniki poprzez skoki na bok?) jak wyglada skilliwanie, jakue sa inne mechaniki poza cooldown itd
  2. Jakie sa wady AA i pomniejsze i znaczace?
  3. I co bedzie wynikalo z 2. co sie stalo ze tak wybitna gra (jak ja nazywasz) nie jest wybitnie popularna.
  4. Piszesz o praktycznie 200 klasach w AA ale z tego co widze na filmiku np tym https://youtu.be/UaK6vnrV6vM
    To mowiemie o tak wielu klasach jest na wyrost bo np archery ma np xxx kombinacji i imo (z pjt widzenia nie znnajacego gry) to i tak zawsze jest archery. Co wiecej nie wiem jak to wyglada teraz itd ale combat system wydaje sie sztywny, animacja troche dretwa no i nie widac tam tego pieknego swiata tzn grafika jest dosc surowa.

Bo tam nie ma tylu klas :wink: Wystarczy popatrzeć na kalkulatory. Ludzie lubią duże cyferki więc tak piszą. To tak jak by mówić, że w PoE jest 1k klas albo 5k bo tyle jest kombinacji. Różne traity to nie różne klasy ale no nawet tego nie tłumaczyłem :smiley:

Ja mam pytania o podstawy przy tworzeniu postaci. Czy żeby robić z druga osobą aktywności pve to musimy byc w tej samej narodowości i rodzie? Czy ten wybór ma tylko znaczenie w pvp? Tym piratem można zostac w kazdej chwili i tak samo przestac nim byłoc?
Co to konkretnie te labory jak zdobywac i do czego służą?
AAU będzie mieć odświeżoną grafikę? Grałem ostatnio w to AA zeby troche poznać świat to grafika straszenie nedzna.

Może wstawiłbyś linki do filmików dotyczących PvE i PvP z WoWa dla porównania, czy wolisz żebym ja to zrobił. :smile:

Tym razem PvP i oddziały do 100 osób - starcie różnych nacji.

I tak na marginesie ile warte są te statystyki populacji gier MMO jak w AA takie tabuny się przewalają graczy.

PvP Mistmerrow klasa ebonsong nagrywającego filmik - oddziały do 100 osób

Tabuny graczy w AA? Teraz to mnie rozbawiłeś :smiley:
Masz tu z widoku range dps żebyś coś zrozumiał chociaż


ps. tutaj link do tych tabunów graczy
https://steamcharts.com/app/304030