ArcheAge 6.0 i AAU i Black Desert Online - porady 🙂

Czy ty porownales singla FF do Onlinowej 14 lol xD GG

Mówię o uniwersach tych gier, jak i bazie graczy danej serii. To jest podstawa. ArcheAge też bez porównania rozwinęło się od 2014 roku i świat gry się rozrósł. A wyczekiwana premiera jest dopiero drugą z serii (nie licząc upgrade), - jako oddzielny program.

1lajk

Skoncz juz wstydu oszczedz bo schodzisz na takeichore argumenty ze z zabawanego posta robi sie zalosny …

DOTA2 też powstała na bazie WoWa, gwoli przypomnienia. I tak rośnie grono fanów. I AA powoli wbija się w rynek. I parę lat jeszcze upłynie zanim zawalczy o pierwsze miejsce w stawce.

I pytanie jaką populację graczy ma WoW u Azjatów w językach (krzaczastych)?

Jak juz się tak licytujemy to wiesz ze taki przeciętny Albion Online zebrał podobna ilość fanów i to w 2 lata, nie 6? Czy za tą gra tez stoi jakieś uniwersum?

Akurat ArcheAge jest napisany na podstawie książki, więc Lore ma dosyć ciekawe, aczkolwiek nie licząc Warbornów i Dwarfów to Story line u pozostałych ras jest przedstawiony dość niedbale.

Jeżeli ktoś chce się zagłębić w fabułę ArcheAge to zapraszam tutaj:

Nie dokończyłem tłumaczenia z angielskiego i koreańskiego, ale dla bardziej ambitnych wystarczy poszukać w google książki pt. ArcheAge :wink:

Jeżeli ktoś ma jakieś pytania odnośnie samej gry, lub szuka Ekipy na Unchained to zapraszam do śledzenia moich streamów, co prawda dopiero rozpościeram pisklęce skrzydła na Twitchu, ale wiedzą którą posiadam chętnie dzielę się z każdym zainteresowanym, pokazując przy okazji soft end gameowy content na ten moment, link do kanału i informacje o Ekipie tutaj:

Do usłyszenia jutro po robocie… jak rzucisz follow to Ci wyskoczy info przy starcie streama a mi dodasz polotu w dalszym działaniu :wink:

1lajk

Albion jest ok tylko nie lubię widoku izometrycznego.

Gość porównuje WoWa wydanego w 2004 do Orc%Humans z 1994 - skończcie z nim rozmawiać bo ten fanatyk tak odleciał, że mu już pewnie w domu nie nadążają bigosu gotować


Tym krótkim akcentem kończę rozmowę z Panem Ferdkiem.

Globalna premierą ArcheAge nazywam wersję popularną serii nawiązującą walkę o liderowanie MMOrpg. Przecież TESO to chyba 6 odsłona uniwersum i zbierania fanów serii
TES powstał w 1994 r.n.e.

GW2 -2 odsłona Uniwersum i zbierania fanów serii (od 2005 r)
WoW - 4 odsłona uniwersum i zbierania fanów serii (od 1994r)
FF14 -14 odsłona uniwersum i zbierania fanów serii (od 1991 r)

I na tle tego AAU to dopiero 2 odsłona uniwersum i zbierania fanów serii i sądzę, że jesteśmy jeszcze przed premierą tej wersji, która w przyszłości nawiąże walkę o liderowanie w MMOrpg.

Tak, tylko jakie TESO miało problemy na początku? Musieli się ratować a nawet zmienić model biznesowy, co jak widać zrobili dobrze i udało im się osiągnąć jakiś tam sukces. Czy mieli coś z tym wspólnego fani serii? Jeżeli już to bardzo niewielki, gra przyciągnie ich na początek potem musi przekonać, że jest dobrym następcą i utrzymać przy sobie. Wprowadzili zmiany zachęcili graczy do powrotu a oni się dopiero przekonali. Podobnie teraz próbuje zrobić AA (po raz kolejny) jeżeli się nie uda to nie będzie z czego fanów zbierać ;p
Z wieloma tytułami tak próbowano i nie wszystkim się udawało np Wildstarowi który tak jak teraz AA był uważany za bardzo dobrą grę z niewykorzystanym potencjałem lub złym prowadzeniem(AA i tak jest teraz na lepszej pozycji).

Premiera AAU już niedługo zobaczymy jak się to potoczy ja nie mam czasu na drugie mmo i bardziej czekam na Blizzcon, jednak kibicuje AA podoba mi się koncepcja i na 100% wypróbuję go kiedyś dłużej.

Życie piratów to prawie ciągła walka między sobą i z innymi nacjami.
Nie moje klimaty.

Trzeba tez wiedzieć , że ArcheAge to nie jest gra piracka i osoby o prawym charakterze w realu bardzo źle by się czuły wśród piratów AA, bo trafiają tam osoby z marginesu - lubiące przemoc i rabunek i złodziejstwo (które się tak samo przeżywa jakby ktoś nas w realu okradł). Więc tutejsi piraci moim zdaniem, żyją jak w realnym piekle. I sami siebie traktują hierarchicznie. Moje słowa nie są bez podstawy, ale nawet laik może podejrzeć ilość herosów w danej nacji i zobaczyć, że jest ich po 6 lub niewiele mniej, a u piratów jest tylko jeden, a reszta to przypuszczalnie robi na herszta. Więc podejrzewam, że jest tam mocny zamordyzm. I gracz o prawym charakterze szybko u piratów straciłby chęć do gry w AA robiąc za ALTa. W najlepszym wypadku moim zdaniem zarabia tam tylko elita, a reszta piratów to pachołki, którym coś czasem skapnie z herszta stołu.

Więc przestrzegam przed oddaniem się dobrowolne w ich łapska.

Z tego by wynikało, że z wersją 6.0 dojdą 2 nowe dungeony.

PvE na Whalesong Harbor

Na przejście Noryette Challenge potrzeba 5 postaci o średniej 10kgs.

Ano… Te pościgi te wybuchy…
Whalesong czyli jak iść afk i zarobić troszkę honoru.
Chociaż akurat na WS trafia się czasami fajne pvp…

A noryette czyli jak ogarnąć jeden sensowny sposób na przejście fali mobów w dungeonie i powtórzenie tego 30 razy.
Generalnie dungeon bardzo bardzo bogaty w mechaniki, na tsie da się usłyszeć wielokrotnie okrzyki takie jak “pulling, pull in 5 sec” I w sumie tyle.

Aktywności w ArcheAge nie zawsze muszą nieść wymierną korzyść.

Ano pink puffery też super pomysł.
Przez ostatnie 5 lat było tam w sumie… 10 osób. :slight_smile:
Pokaż jeszcze low lvl bossy, jak np. twisted gate guardian, są mniej więcej tak samo popularne jak pink puffery.

Pokażę różne - każda kraina ma swego bossa. Pokażę też pety, które łapie się w worek, jak i wiele innych aktywności, o których pewnie nie masz bladego pojęcia skoro nie wiesz o Polskich gildach na legacy - jak widać nie ogarniasz wszystkiego. Diagnoza - za dużo PvP :blush:

Przyjmij do wiadomości, że ok 40% graczy na Europie i ok 70% graczy na Ameryce (moim zdaniem) na pierwszym miejscu stawia housing, na drugim PvE i inne aktywności, a PvP to zna najwięcej z arenki.:slightly_smiling_face: i eventów.
np Golden Plains Battle część osób traktuje na afk jako przypływ dodatkowego labora, a część jako strategię, ale główną motywacją są statystyki

ps
Landmark nie doczekał się premiery i jedyną alternatywą jest tu ArcheAge wiodący prym w housingu

Nom są hussarzy… Ile macie ludzi na jakar? 10? Co tam u kapiego swoją drogą?:stuck_out_tongue:
I są jeszcze Ci co tam Sztachet ich prowadzi na nuia? Też ich z 10 jest?
Wielkie gildie polskie.
Nie każda kraina ma swojego bossa.
Pety, które łapiesz w worek. Nom fajny content. Dlatego wszyscy używają battle petów. :slight_smile:

Wszyscy gracze w archeage mają domki bo trzeba gdzieś spać, bo labor, trzeba gdzieś spalać labor bo gold.

Czy stawiają go na pierwszym miejscu? Wątpię.

Znaczy tak jak gram spotkałem dwie osoby, które szalenie były zapatrzone w housing, obie quitnęły po +/- miesiącu bo nie miały kasy ani na domek ani na gear.

Dla reszty to raczej dodatek, taka wisienka na torcie wśród miliona innych funkcji.

Domek to tylko narzędzie i coś do roboty po godzinach.