Patch zbliża się wielkimi krokami a z nim kolejne zmiany dotyczące bezpośrednio nas-Kontrowersyjnych Poszukiwaczy Przygód, jeżeli jeszcze do nas nie dołączyłeś to serdecznie zapraszam, link znajdziesz na dole artykułu
W tym wątku pozwoliłem sobie opisać to co chyba najistotniejsze w zbliżającym się update’cie, a mianowicie skille, które odblokują się dla nas wraz z nowym lvl cap’em-55.
Cóż bez zbędnego gadania, bo jest tutaj ciekawszy temat, a mianowicie:
Battlerage-Behind Enemy Lines
-
Koszt Many: 315
-
Zasięg Nakładanego Efektu: 4 metry
-
Zasięg Umiejętności:6-20 metrów
-
Atak Fizyczny + 400%
-
Działanie Natychmiastowe
-
21 sekund Cooldown’u
Wykonaj duży skok, po którym wylądujesz w miejscu docelowym, zadając obrażenia fizyczne wszystkim wrogom w obszarze działania efektu. Nakłada efekt Shaken na wszystkich trafionych przeciwników oraz obniża ich prędkość ruchu o 27%, prędkość ataku o 75, i obrażenia umiejętności o 8% na 7 sekund.
Nie może zostać użyty kiedy jesteś pod wpływem efektu Snared.
Combo
- Nakłada efekt Distressed na cele które były pod wpływem działania Snared.
- Cele będące uśpione w momencie uderzenia, bedą powalone.
Defense-Invincibility
- Koszt Many: 433
- Działa tylko na rzucającego umiejętność
- Nietykalny w obrębie 3 metrów
- Działanie Natychmiastowe
- 100 sekund Cooldown’u
Gwarantuje na nietykalność przez 6 sekund, w tym czasie jesteśmy odporni na wszelkie obrażenia kierowane w naszą stronę oraz debuffy. Efekt można zakończyć poprzez poruszenie się.
Gracz nie może użyć Nietykalności do 15 sekund po jej aktywowaniu.
Occultism-Death’s Vengeance
-
Koszt Many: 1183
-
Zasięg Umiejętności: 8 metrów
-
Atak Magiczny + 300%
-
3 sekundy Cast Time’u
Powoduje potężną eksplozje w momencie gdy zostajesz zabity. Zadaje obrażenia wszystkim w promieniu 8 metrów. Trafieni przeciwnicy zostają zestunowani na 6 sekund. Wszyscy uprzednio trafieni umiejętnością zyskają na nią odporność po zakończeniu się stuna.
Sorcery-God’s Whisp
-
Koszt Many: 268
-
Zasięg Nakładanego Efektu: 6 metrów
-
Zasięg Umiejętności:0-22 metrów
-
Atak Magiczny + 120%
-
Działanie Natychmiastowe
-
25 sekund Cooldown’u
Przyzywa błyskawice w wyznaczone przez maga miejsce, która zadaje obrażenia w odległości 6 metrów od wyznaczonego punktu. Może być użyta 5 razy pod rząd zanim pojawi się na niej cooldown. Każde trafienie nakłada na cel Electric Shock, który zadaje obrażenia w czasie i jest przenoszony na każdego wroga oddalonego od porażonego celu o 2m.
Combo
- Zadaje 20% więcej obrażeń podpalonym celom.
Songcraft-Battle Hymn
-
Koszt Many: 1578
-
Zasięg Nakładanego Efektu: 30 metry
-
Zasięg Umiejętności:0-50 metrów
-
4 sekundy Cast Time’u
-
2 minuty Cooldown’u
Odgrywa inspirującą pieśń mającą przygotować towarzyszy do bitwy. Zwiększa statystyki sojuszników w obrębie 30m na 30s:
- Prędkość Ataku +350
- Prędkość Poruszania Się o 30%
Witchcraft-Fiend’s Knell
-
Koszt Many: 1972
-
Zasięg Nakładanego Efektu: 5 metry
-
Zasięg Umiejętności:0-30 metrów
-
3 sekundy Cast Time’u
-
45 sekund Cooldown’u
Przyzywa “fienda” który działa jak battle pet, atakując Twój aktualny cel do momentu zniknięcia. Rzucając go w miejsce gdzie znajdują się oponenci możesz przewrócić do 8 przeciwników, podczas jego lądowania, wszyscy w obrębie 5 metrów od lądowiska Knell’a są narażeni na powalenie.
Fiend nie może być leczony, ani przyzywany w tym samym momencie co Mist Banshee oraz Mist Summon Wraith.
Combo
- Jeżeli na naszym celu najpierw użyjemy Enervate, to ataki Fienda nałożą na niego efekt Sleep.
- Jeżeli użyjemy na celu Lassitude, nasz Fiend również będzie w stanie uśpić cel swoimi atakami.
Auromancy-Bracing Blast
-
Koszt Many: 394
-
Zasięg Nakładanego Efektu: 10 metry
-
Zasięg Umiejętności: Tylko rzucający
-
Działanie Natychmiastowe
-
45 sekund Cooldown’u
Odpycha do 8 przeciwników w zasięgu 10 metrów z dala od castera, oraz zwiększa jego Magic Damage Reduction o 10% za każdego odepchniętego przeciwnika (maxymalnie o 50%) na 15 sekund. Przerywa casty oraz channelowane skille oponentów.
Po skończeniu się efektu nałożonego na przeciwników zyskują oni odporność na ten skill.
Archery-Snipe
-
Koszt Many: 315
-
Zasięg Umiejętności:0-45 metrów
-
Atak Dystansowy + 600%
-
2 sekcundy Cast Time’u
-
27 sekund Cooldown’u
Łucznik wypuszcza zabójczą smugę promieni, które uderzają w cel oraz wszystko co znajduje się na drodze do niego oraz za nim, w linii prostej.
Combo
- Cele będące pod wpływem efektu Snared zostaną powalone
Shadowplay-Throw Dagger
-
Koszt Many: 315
-
Zasięg Umiejętności:0-10 metrów
-
Atak Fizyczny + 350%
-
Działanie Natychmiastowe
-
35 sekund Cooldown’u
Wyrzucasz sztylet zadający obrażenia wyznaczonemu celowi, a nastepnie przeskakuje rykoszetem do 5 losowych przeciwników w obrębie 7 metrów od głównego celu, zadając coraz mniej obrażeń z każdym kolejnym ranionym celem. Obniża Attack Speed wszystkich przeciwników oraz zwiększa ich Cast Time o 40%.
Efekt utrzymuje się do 3 sekund.
Combo
-
Jeżeli użyjesz go pod wpływem buffa zapewnianego po zastosowaniu Drop Backa to zasięg tego skilla zostanie zwiększony o 10 metrów.
-
Nakłada efekt Slow na zatrute cele.
Vitalism-Healing Circle
-
Koszt Many: 999
-
Zasięg Nakładanego Efektu: 20 metrów
-
Zasięg Umiejętności: 20 metrów
-
2 sekundy Cast Time’u
-
50 sekund Cooldown’u
Tworzy runiczny okrąg o średnicy 20 metrów, który leczy wszystkich sojuszników, włącznie z Tobą będącym w centrum run. Może leczyć do 20 towarzyszy jednocześnie.
To tyle informacji jeśli chodzi o skille, pora zastanowić się nad buildami, może akurat lepiej będzie coś zmienić za wczasu. Mam nadzieje, że pomogłem, gdyby ktoś z doświadczonych graczy dostrzegł gdzieś jakiś błąd to proszę mnie informować, zależy mi aby była to rzetelna i wartościowa dawka informacji dla nowych graczy
Jak już wspomniałem zapraszam do naszej ekipy, więcej informacji znajdziesz w poniżej podlinkowanym poście:
https://forum.mmorpg.org.pl/t/ekipa-na-lata/107515
Czekamy właśnie na Ciebie!