Przeczytałem całą wypowiedź (tak tak! ) i nasunęły mi się 3 pytania:
-
Jak wygląda ten inny system DKV? Nie ukrywam, że byłem wcześniej w największym sojuszu na serwerze - stare serwery (2 zamki) i wyglądało to tak, że osoby, które nie miały czasu na rajdy i większe aktywności pozostawały z żałosnym wręcz eq w porównaniu do pozostałych, a to z kolei rodziło niepokojące podziały, które skutkowały dramami, rozłamami itp. Zakładam, że skoro gildia jest typu casual to i system wynagradzania powinien być nastawiony na casualowych graczy
-
Owego czasu grałem full supportem/healerem (kocham klasy supportujące). Niestety pomimo ogromnej gildii nie znalazłem żadnej osoby, która zechciałaby pomóc mi w wykonywaniu misji, wbijania poziomu (dotarłem na kontynent frakcji przeciwnej i jako typowy support nie miałem za wielkiego dmg, co skutkowało ciągłymi zgonami, utratą EXPa i powtarzaniem do upadłego tych samych fragmentów gry). Jak wygląda sprawa ze wspólnym wbijaniem poziomów w waszej gildii? Jak dobrze wiedzą weterani MMO - supportów i tanków zawsze jest niedobór, natomiast ich wbijanie nie należy do najłatwiejszych (nie mówiąc już o eq).
-
Głównym powodem upadku AA był ogromny P2W na starych serwerach. Jak wygląda to na nowym serwerze?
Z góry dzięki za odpowiedzi